nazwa dokumentu: Nr 67/09 z dnia 03 września 2009 r. - przyjęcia instrukcji obiegu, kontroli i archiwizowania dokumentów w Urzędzie Miejskim w Brzostku

 ZarzÄ…dzenie Nr  67/2009
Burmistrza Brzostku
z dnia  03 wrzeÅ›nia 2009 roku 

w sprawie: przyjÄ™cia instrukcji obiegu, kontroli i archiwizowania dokumentów w UrzÄ™dzie Miejskim Brzostku. 

 

Na podstawie:

1. Ustawy z dnia 29 wrzeÅ›nia 1994 r. o rachunkowoÅ›ci (tekst jednolity - Dz. U. z 2002 r., Nr 76, poz. 694 z późn. zm.),

2. Ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.), zarzÄ…dzam co nastÄ™puje: 

§ 1.

Ustalam instrukcjÄ™ obiegu, kontroli i archiwizowania dokumentów w UrzÄ™dzie Miejskim w Brzostku stanowiÄ…cÄ… zaÅ‚Ä…cznik do ZarzÄ…dzenia. 

§ 2.

Wykonanie zarzÄ…dzenia powierza siÄ™ Skarbnikowi Gminy i Sekretarzowi Gminy. 

§ 3.

ZobowiÄ…zujÄ™ wszystkich pracowników UrzÄ™du Miejskiego w Brzostku do przestrzegania ustalonych zasad biegu, kontroli i archiwizowania dokumentów. 

§ 4.

ZarzÄ…dzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. 

§ 5.

Traci moc Zarządzenie Nr 56/2008 Wójta Gminy Brzostek z dnia 19 czerwca 2008 roku w sprawie przyjęcia instrukcji obiegu i kontroli dokumentów w Urzędzie Gminy w Brzostku

 

Pobierz TabelÄ™ do instrukcji.

 
informacje wprowadziÅ‚:Ewa Szuka³a
data dodania: 30 Września 2009
data modyfikacji: Grzegorz Kud³acz / 2020-11-13 19:47:05
data wyworzenia: / 30 Września 2009